Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
MDO Group is een bevoorrecht partner van verschillende producenten en leveranciers van allerlei soorten opslagsystemen en magazijntoepassingen, zoals palletstellingen, legbordstellingen, platformen, bureelcabines, alsook dynamische opstellingen zoals mobiele stellingen, paternoster- en verticale liftsystemen.
In het algemeen staat MDO Group gekend als totaaloplosser in de magazijnwereld. Naast de montage en demontage van nieuwe opslagsystemen kunnen wij klanten bijstaan bij de implementatie van een nieuw voorraadbeheersysteem.
Kortom, MDO Group is de perfecte partner in vlekkeloze opbouw en inrichting van elk magazijn!
Samengevat:
Je zorgt ervoor dat projecten correct en compleet worden aangeboden, alsook worden verwerkt.
Je bent iemand die het technische en commerciële verbindt, projecten van offerte tot uitvoering opvolgt, en structuur brengt in de samenwerking met sales en planning.
Projectvoorbereiding en -opvolging: (80%)
Ahv de info na het bezoek door de External Sales maak je de offerte op.
Wat is allemaal nodig? Hoeveel? Tegen wanneer?
Voor projecten info en prijzen opvragen bij leveranciers, of voor kleine zaken ahv een beschikbare prijslijst
Calculatie montage (manuren, hulpmiddelen, transport, …) en onderdelen ifv het project
Daarna volg je de offertes op, in overleg met de External Sales, met als doel de slaagkansen te optimaliseren.
Eens de opdracht binnenkomt, sta je in voor de verdere afhandeling.
Bestellen bij leveranciers/onderaannemers
Montagedossier voorbereiden
Project overdragen aan de collega’s van de Planning
Intakegesprek met de belanghebbenden (Teams of ter plaatse)
Nameten/inmeten van projecten.
Qua verhouding binnen-buiten schatten we in dat dit ongeveer 20% buitendienst is, en 80% binnendienst.
Je blijft eerste aanspreekpunt als projectverantwoordelijke voor de administratieve en technische opvolging.
Denk aan vragen/bemerkingen van klanten, schakelen bij onvoorziene omstandigheden, …
Je neemt deel aan startup-meetings, follow-up meetings, werkt evt. bijkomende offertes uit voor randproducten.
Aansturen van de Projectleider op de werf
Een project bestaat vaak uit deelfacetten: Wat, wanneer en hoeveel moet gefactureerd worden?
Internal Sales: (20%)
Projecten optimaliseren
Uitwerken invuldocumenten voor de External Sales
Uitwerken checklists voor klanten
…
Algemene ondersteuning van Marketing en Sales
Cases in kaart brengen (foto’s, interviews, …)
Beurzen helpen organiseren: input mbt standopstelling, voorbereidingen, …
Mailings
‘Meer mensen = meer structuur nodig’: mappenstructuur organiseren en up-to-date houden, …
Techniek boeit jou uiteraard, maar vooral jouw administratieve skills zijn belangrijk. Je kan dus goed overweg met MS Office en bent leergierig om je te verdiepen in de werking van het ERP-pakket.
Werken met tekenprogramma’s komt ongetwijfeld aan bod: Autocad, Vector, revit, …
Met ‘structuur en discipline’ kom je al een heel eind.
Je herkent je in volgende kwaliteiten: accuraat, administratief correct, oog voor detail, communicatief, commercieel en onderhandelingsvaardig, betrokken, meedenkend.
Nederlands is de voertaal. In het Frans kan je je uit de slag trekken.
Qua regio/afstand lijkt het ideaal dat je binnen een straal van 30’ rond Zottegem woont.
Alsof we met dit alles nog niet voldoende verwachten: we zoeken iemand die een lange-termijn loopbaan bij ons ambieert en wil meegroeien met de organisatie.
Je draagt bij aan onze werking en vooruitgang, en krijgt daarvoor de gepaste waardering en verloning. We leren je graag kennen, bespreken dit graag met jou en maken dit pakket op maat in functie van je kennis, kunde en ervaring. Je mag dan ook rekenen op een compleet en aantrekkelijk pakket. Dat bestaat naast je loon ook uit voordelen zoals:
Maaltijd- en Ecocheques
Firmawagen (ook voor privégebruik)
Vergoedingen (dagvergoedingen, thuiswerk, …)
Groepsverzekering
…
Een financieel gezonde en stabiele werkgever.
Je werkt 40u per week, dus krijg je 32 verlofdagen per jaar.
Mogelijkheid tot thuiswerk (1d/w)
Jouw verdere ontwikkeling is belangrijk. Dus bieden we een diversiteit aan opleidingsmogelijkheden
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier